22 Temmuz 2019
Şarkıya Göre: A, B, C-Ç, D, E, F, G, H, I-İ, J, K, L, M, N, O-Ö, P, R, S, T, U-Ü, V, Y, Z...
Şarkıcıya Göre: A, B, C-Ç, D, E, F, G, H, I-İ, J, K, L, M, N, O-Ö, P, R, S, T, U-Ü, V, Y, Z...
Halvet-i Meşk - Yarım Uyku (Feat. Slower Emre)
Şarkı Adı: Yarım Uyku (Feat. Slower Emre)
Söyleyen: Halvet-i Meşk - Tüm Şarkıları »
Puan: 0.0 (0 kişi oyladı)
Görüntüleme: 988

Oylayın:
# Halvetimeşk
Sigaraya başlamamak için bugün yeni bi şarkı yaptım
Düşün bi kaç defa yere değer dudaklarım
Gözlerinden umut bekledim ayaklarına kapanıp
Kal dedim ; gidişi kıyametle eşdeğer kadın
Rüyalarıma girip çıkma özleminle uslu dur
Bu tenindeki senin değil bensizliğin kokusudur
Dudaklarımdan içeri gel gerisi zaten saf bi su
Aklımdaki ölümün değil ayrılığının korkusu
Kalbim aynı kum torbası her gelen atar tokat
En güvendiğim dostum şimdi aleyhimde avukat
Bütün kâinat bilir aşkın ahmaklık olduğunu
Peki niye kabullenemez kalbinin boş yere yorulduğunu ?
Aklımda bi çok şey bekliyorken uyuyamam
Onu sevdiğini bile bile hayallerimi uyutamam
Ben resimlerine dalıp dalıp ağlıyorken sen yine
Dualarımın hapsinde umarsızca uyu , tamam !
* Nakarat
Boğazında büyüyen bişey var diye geçmez bişey boğazımdan
Ben inatçı, sen kırılgan
Kalbi atmayanlar gibi de bakma n'olur biraz kımılda !
# Slower Emre
Elini kalbe koy bir kerecik doğru düşün
Masmavi rüyalar bizimdi , yalandı işin gücün
Doğruluğu gösterirken elinle itme dedim ,
İnan ki çok sevdim seni onunla gitme dedim !
Gökyüzünde bugün feryad yakar aşkın bekçisi
İsyan etmiyorum kalbim aşkın tek güvencesi
Neme lazım garip dünya insanıyla yalandı
Sana bu son sözüm inan ! 'Özledim ben bayadır'..
Boğazında büyüyen bişey var
Diye geçmez bişey boğazımdan
Annenin hatrı var ise kımılda
Kalbi atmayanlar gibi de bakma
Nolur biraz kımılda..
* Nakarat
Boğazında büyüyen bişey var diye geçmez bişey boğazımdan
Ben inatçı, sen kırılgan
Kalbi atmayanlar gibi de bakma n'olur biraz kımılda !
Yorumlar

Hiç Yorum Gönderilmemiş!

Adınız:
E-Mail:
Yorum:
 
Halvet-i Meşk Şarkıları

Bedava MP3 Download, MP3 indir, Ücretsiz MP3, Dangerous MP3, Dangerous MP3 kelimeleriyle sitemize gelenler için uyarıdır. Sitemizde hiçbir MP3 bulunmamaktadır! Lütfen sanata ve sanatçıya saygı için korsan müziğe hayır! Internetten mp3 yüklemek yerine onların kaset ve cd'lerini alarak destek olalım.